Bir işletmenin dış noktadan sipariş veren yani paket servis isteyen müşterilerine karşı yapabileceği en büyük hata, çağrılara cevap vermemek olacaktır. Genellikle müşteri işletmeye bir defa ulaşamadığında, meşgul olunduğunu veya tekrar denemesi gerektiğini düşünecektir. Fakat birden fazla defa işletmeye ulaşmaya çalıştığında, cevap alamaz ise artık işletmenin sorunlu olduğunu ve kalitesiz bir yapısı bulunduğunu düşünecektir.
Bir restoran ve kafeterya işletmesinin özellikle paket servisi konusunda müşterilerine anlık olarak cevap vermesi, müşteri gözünde güvenilir bir yapı sağlar. Öyle ki servis hizmetinin gerçekleştirilemeyeceği veya geçici süreyle kapatıldığı bir günde dahi müşterilere mutlaka cevap verilmelidir. Bu konuda da istemeden dahi olsa müşteri çağrılarının kaçırılması durumuna karşı tam profesyonel bir sistem ile GoPOS paket servis programı entegrasyonu ile çalışan Mobil Caller ID, cevapsız çağrıları önleyen bir sistem sunmaktadır.
Mobil Caller ID Nasıl Çalışır?
Mobil Caller ID,GoPOS restoran otomasyon sistemi içerisinde servis otomasyon programı ile entegre şekilde çalışacak kapsamda hazırlanmış bir mobil uygulamadır. GoPOS cafe restaurant programı yazılımını akıllı telefonlarında kullanan işletmeler, ek olarak Mobil Caller ID uygulamasını akıllı telefonlarına yüklediğinde, yine kısa bir kayıt ile sistemi kullanmaya başlayabilir. Bu uygulama otomasyon ile entegre olduğu için telefona gelen çağrıları anlık olarak otomasyon uygulaması üzerine aktarır ve bu sayede arayan müşterinin bilgilerini ve siparişini uygulamada hızlı bir şekilde görmenizi sağlar.
Farklı telefon yazılım versiyonlarında uyumlu olarak akıllı telefonlarda kullanılabilen bu ek uygulama,gelen çağrıları otomatik bir şekilde otomasyonda görmenizi sağlar. Aslında uygulama size ek maliyetler çıkarmadan, paket servis programı kapsamında daha faydalı şekilde kullanım için yardımcı olur. Bu sayede de arayan kişi daha önce kayıtlı bir müşteri ise müşterinin adres, telefon ve isim gibi bilgilerini anlık olarak görmenizi sağlar. Eğer müşteri ilk defa arıyorsa, kayıt et ekranı sayesinde müşterinin bilgilerini kaydederek, bir sonraki siparişlerinde daha hızlı hizmet verilebilir.
Paket Servis Programları İle Daha Memnun Müşteriler
Çağrıların cevapsız kalmaması, hızlı bir şekilde cevaplanması ve müşteri ile görüşme sırasında daha hızlı sipariş alınarak hızlı teslim sağlanması daha memnun müşterilerin elde edilmesini sağlar. GoPOS restoran otomasyon sistemi içerisinde ki her noktayı, işletme kalitesini ve verimini arttırmak için özel bir şekilde geliştirmiştir. Servis otomasyonu da işletme kalitesini arttırırken, müşteri memnuniyetine büyük bir katkı sağlayarak, her iki taraf açısından avantajlar ortaya çıkarmaktadır.
Servis otomasyonu sayesinde müşteriler kendilerini tanıyan bir işletme ile karşılaştığı için her seferinde sıkıcı şekilde adres vermek, telefon bilgisi, konum vermek ya da adreslerini tanımlamak gibi zorunluluklar içerisinde kalmayacaktır. Ayrıca işletme tanımış olduğu müşteriye özel isteklerine dahi hassasiyet göstererek, hızlı bir şekilde hizmet verecektir. Bu memnuniyeti yaşayan müşteri, işletme kalitesini daha fazla hissettiği için daha sık ve güvenerek, paket servis hizmeti almayı tercih edecektir.